سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه موکا گانودرما

قهوه موکا گانودرما

ترکیبات اصلی کافه موکا گانودرما حاوی پودر گانودرما لوسیدوم ،قهوه ،کاکائو فرآوری شده ، شکر و خامه غیر لبنی می باشد. قهوه موکا با قارچ گانودرما طعمی ازنسکافه و کاپوچینو را دارا می باشد .در واقع قهوه موکا که به آن موکاچینو هم می گویند نوع شکلاتی قهوه اسپرسو می باشد که پایه تهیه آن قهوه اسپرسو و شیر داغ است و به آن پودر کاکائو هم اضافه شده  است. کافه موکا دارای آنتی اکسیدان است که برای جلوگیری از کاهش عملکرد حافظه و همچنین رفع مشکلات پوستی موثر هستند.

کافه موکا گانودرما علاوه بر خواص گانودرما ، خواص کاکائو را نیز دارا می باشد که این ترکیب باعث افزایش سطح هوشیاری و تمرکز می شود، به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب می باشد..

بر اثر در کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین ، خواصی بوجود می آید که در بهبود سلامت پوست تاثیر مثبتی دارد .

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

ازجمله خواص کاکائو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تنظیم فشار خون
  • کاهش خطر حمله سکته مغزی و قلبی
  • بهبود جریان خون و عملکرد مغز    
  • خاصیت ضد سرطانی
  • سلامت کبد

 

کافه موکا گانودرما یک تنظیم کننده طبیعی می باشد و دیابت ، فشار خون و کلسترول را تنظیم می نماید.به علت داشتن کورتون ترمیم کننده پوست ، مو و اعضای بدن می باشد.

معرفی قهوه فوری موکا دکتر بیز

قهوه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته میشود از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع قهوه هایی می باشد که در سال های اخیر توانسته است در اولویت انتخاب های بسیاری از مخاطبان و کاربران قرار گرفته است. پایه این قهوه از شیر داغ و اسپرسو می باشد که پودر کاکائو نیز به آن افزوده می شود البته این قهوه در انواع ترکیبات و طعم های مختلفی تولید و عرضه می گردد که مخاطبان میتوانند با توجه به سلیقه و پسند خود مناسب ترین نوع و طعم قهوه گانودرما موکا دکتر بیز را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. گانودرما نوعی قارچ بوده که با داشتن ترکیبات معجزه انگیز خود امروزه در کانون توجه واقع شده و در کشورمان و خاورمیانه برای اولین بار این قارچ به وسیله فراوری شده با قهوه زیر نظر دکتر بیز تهیه و تولید شده است. قهوه گانودرما موکا دکتر بیز با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت و دو استاندارد بین المللی تنها محصول گانودرمای دارای مجوز در کشورمان می باشد که فروش بسیار مناسبی را دارد در ادامه صحبت هایی در خصوص فواید مزیت و قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز خواهیم داشت.

گانودرما چیست ؟

‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای 2000 سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد  که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط 4 تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن 4 کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در 5 مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.

ترکیبات قهوه موکا گانودرما شامل پودر قهوه، پودر ریشی (گانودرما لوسیدوم) جینسینگ می باشد. دانه های قهوه یکی از مورد استفاده ترین خوراکی های غذایی در سطح جهانی است. این محبوبیت به دلیل داشتن خواص بسیار بالا و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن حاصل شده است.

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

از جمله موارد درمانی قارچ گانودرما می توان به درمان آلزایمر و پاریکنسون که درمان مشخصی ندارند اشاره کرد. میتوان احتمال ابتلا به آنها را با مصرف پودر قهوه موکا گانودرما کاهش داد. به خصوص پاریکنسون که به دلیل کاهش دوپامین به وجود می آید و گانودرما میتواند از آن جلوگیری کند. و همچنین به علت وجود دانه قهوه در بسیاری از رژیم ها و مکمل های غذایی به منظور کاهش میزان چربی استفاده میشود. این موضوع نیز به دلیل وجود کافئین است که باعث میشود میزان سوخت و مصرف چربی در بدن افزایش پیدا کند. این چربی سوزی به طور چشمگیری قدرت بدنی و فعالیت های بدن را میتواند بهبود بخشد.

خرید قهوه موکا گانودرما

کافئین در واقع باعث فعال شدن پیامی میشود تا سلول های چربی شروع به سوختن کنند و ایجاد انرژی را برای بدن فراهم آورند. همچنین کافئین سطح آدرنالین را در خون بالا میبرد و سلول های چربی به عنوان سوخت مورد نیاز بدن مصرف میشوند. در نتیجه خوردن قهوه قبل از تمرین و باشگاه های ورزشی بسیار مفید است. گانودرما دارای مواد غذایی مهمی می باشد که شامل ویتامین های B12، B5، B3 و سطح بسیار زیادی از انتی اکسیدان است.