سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دمنوش مصفی خون دکتر بیز

دمنوش مصفی خون

کبد چرب امروزه یکی از شایع ترین و بزرگترین اختلات گوارشی در نیا علی الخصوص ایران میباشد 40 درصد از مردم ایران متاسفانه مبتلا به کبد چرب هستند.

همانطور که میدانید کبد چرب رابطه مستقیمی با سبک زندگی فردی نوع فعالیت هار روزمره و یا خورد و خوراک فرد دارد که گاها تغییر این سبک زندگی به خودی خود بسیار دشوار میباشد. متاسفانه این تغییر سبک زندگی زمانی اتفاق می افتد که افراد دچار عوارض جدی شوند و مجبور به تغییر این سبک باشند .

دمنوش مصفی خون دکتر بیز

برای اولین بار در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید.

تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فرآورده های طب سنتی و دارو های طبیعی محصولی با کیفیت و کارآمد را به مشتریان خود تقدیم می کند.

موارد مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز:

  • درمان کبد چرب
  • سم زدایی و پاکسازی کبد
  • تصفیه خون
  • کنترل فشار خون
  • کنترل چربی خون
  • بهبود عملکرد قلب
  • بهبود جوش های ناشی از کبد
  • رفع تلخی دهان
  • کاهش کلسترول بد خون


ترکیبات دمنوش مصفی خون چیست ؟
دمنوش مصفی خون ( تصفیه خون ) یا همان دمنوش تخصصی کبد چرب متشکل است از : کاسنی , شاه تره , گزنه ، قاصدک , علف لیمو , به لیمو , چای سبز , گل همیشه بهار , پر سیاووش و خار مریم . بعلاوه برگ مود و شیرین بیان تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود .

منع مصرف دمنوش مصفی خون برای چه افرادی می باشد ؟
افراد هموفیلی و دیالیزی , کسانی که وارفارین و آسپرین استفاده می کنند . زنان شیرده و باردار و همچنین افرادی که بیماری فشار چشم دارند نباید از دمنوش مصفی خون استفاده کنند .

موارد عدم مصرف:
در دوران بارداری و شیردهی
در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی
افراد زیر 12 سال
در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و وارفارین، داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود.

دمنوش کبد چرب

دمنوش کبد چرب , دمنوش مصفی خون دکتر بیز برای اولین با در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید . تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه  تولید فراورده های طب سنتی و داروهای طبیعی محصولی با کیفیت و کارامد را به مشتریان خود تقدیم می کند . موارد مصرف بیشتر این دمنوش تخصصی برای مصفی خون , محافظت کننده کبد , درمان کبد چرب می باشد . در مورد نحوه و میزان مصرف بنا به مشکلی که دارید تجویز می شود و حتما قبل از مصرف با کارشناسان و متخصصین این امر مشورت نمایید . اما شکل طبیعی مصرف روزی 2 نوبت هر بار یک دمنوش می باشد . درباره ی موارد منع مصرف نیز در دوران بارداری و شیردهی در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی , افراد زیر 12 سال , در صورت مصرف همزمان از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین , داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه ی نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود .

فواید دمنوش مصفی خون دکتر بیز  چیست ؟

تصفیه خون , تصفیه کبد , بهبود بیماری های خود ایمنی اعم از بیماری های پوستی و ام اس , رفع خستگی و خواب آلودگی و .. . در واقع کبد منشا تمام بیماری ها می باشد . و زمانی که شما کبدتان پاکسازی شود شما عارضه ها رو از خود دور کرده و بدن خود را واکسینه می کنید .