سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز ارزان

قهوه سوپریم گانودرما  حاوی قهوه با درصد کافئین پایین، قارچ گانودرما لوسیدوم ، فیبر و مقدار قابل توجهی جینسینگ، خرنوب ،شکر و خامه غیر لبنی است که خامه طعم بی نظیری به این کافه می دهد. قهوه که از مواد اصلی تشکیل دهنده کافه سوپریم است خود به تنهایی باعث افزایش انرژی و هوشیاری شده و چربی سوز ، مناسبی برای ورزشکاران است .قهوه بدن را از سرطان ،پیری زودرس پوست،افسردگی و سکته قلبی محافظت کرده و کبد را پاکسازی می کند. کافه سوپریم یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است. ترکیب دو ماده جینسینگ و خرنوب با گانودرما ، خواص و ویژگی های آن را افزایش داده است و همچنین با داشتن این چنین ترکیباتی می تواند یک منبع غنی از ویتامینن ها و املاح مورد نیاز بدن باشد. جینسینگ گیاهی ارزشمند با طبع گرم و خشک است و به علت داشتن خواص فراوان ، موارد استفاده متعددی دارد.ریشه گیاه مهمترین قسمت جینسینگ می باشد . از جمله خواص با ارزش جینسینگ می توان به بهبود عملکرد حافظه ،کاهش استرس ،آرام بخشی ،بهبود اختلالات جنسی ،درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن ، کاهش سطح قند خون و کلسترول و افزایش طول عمر اشاره کرد همچنین از خواص قابل توجه دیگر جینسینگ ، شفاف سازی پوست، دفع چربی و جلوگیری از سردرد و کاهش موثر سرماخوردگی می باشد.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز 

وقتی نگاهی مختصر به تاریخچه ی قهوه می کنیم می بینیم که یکی از نوشیدنی های مورد توجه مردم و به خصوص اطبا در گذشته قهوه بوده است. بدون توجه به ریشه یابی اسم این گیاه، جالب است بدانید که در نوشته های بوعلی سینا از این گیاه برای درمان و بهبود افراد افسرده یاد شده است و بر کسی پوشیده نیست که برای افزایش انرژی و کاهش اضطراب بسیار کارآمد می باشد. اما باید دانست که استفاده از قهوه سوپریم به دلیل کافئین موجود در آن برای شروع روز یا حدودا بین ساعات 10-12 ظهر توصیه می شود و بهتر آن است برای برهم نخوردن تعادل ساعت زیستی بدن از استفاده در ساعات پایانی روز، به خصوص 3 ساعت قبل از خواب اجتناب کنید.محصول پیش روی شما یعنی قهوه گانودرما سوپریم علاوه بر خواص مختص به دانه های قهوه با ترکیب گانودرما توانسته بیش از پیش جنبه ی درمانی به خود بگیرد و نوشیدنی غنی تری را برای شما فراهم آورد.اگر مایلید نسبت به قهوه گانودرما و خواص معجزه آسای آن اطلاعات بیشتری بدست بیارید.

 مطمئنا با مطالعه این مقاله تصمیم گیری بهتر و اگاهانه تری برای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز خواهید داشت.

گانودرما و پیشگیری از دیابت

 

قهوه گانودرما قند خون بدن را کنترل می‌کند و از بدن در برابر دیابت محافظت می‌کند. تجربه های زیاد و نمونه های موردی خیلی خاص و عجیبی در بهبود شرایط بیماری دیابت با مصرف قهوه فوری سوپریم حاصل شده است که در مقاله خواص قهوه های گانودرما در بلاگ خاص باکس می توانید نتایج قبل و بعد از مصرف را مشاهده کنید.

فواید سوپریم گانودرما فواید پر شماری دارد که به صورت کلی در مورد آن ها در بخش های مربوط پرداخته ایم . از جمله محصولات گانودرما , قهوه گانودرما می باشد که یکی از پرفروش ترین نوع این محصول گانودرما سوپریم می باشد . سوپریم گانودرما علاوه بر قهوه و قارچ فراوری شده گانودرما و ادغام این دو با هم دارای جنسینک هم می باشد که مدل های دیگر قهوه گانودرما از جمله موکا , لاته و هات چاکلت فاقد این مورد می باشند و به همین علت از تمامی انواع قهوه گانودرما نوع سوپریم گران تر می باشد . جنسینک برای افرادی که ورزش می کنند یا فعالیت روزانه زیادی دارند مانند دوپینگ در بدنشان عمل می کنند و در طول فعالیت روزانه یا ورزشی نیروی دو چندان به فرد می دهد . و همینطور افرادی که به دنبال بالا بردن قوای جسمی و جنسی خود هستند هم می توانند از گانودرما سوپریم استفاده نمایند تااز نظر قوای جنسی و جسمی نیز مشکلی نداشته باشند . زیرا ترکیب گانودرما با جنسینگ به صورت کامل فرد را از نظر توان جسمی نیرومند می سازد و نکته قابل اشاره بدون عوارض بودن این ماده غذایی می باشد . همچنین سوپریم در عضله سازی ورزشکاران و چربی سوزی افراد معمولی نیز نقش بسزایی دارد که در قسمت های بعدی مفصل راجب هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم تا شما مصرف کنندگان از فواید و عوارض سوپریم و همچنین موارد منع مطلع شوید .