سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز خوبه؟

دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از بهترین دمنوش های لاغری ایرانی است که در ادامه اشنا میشویم

( گانودرما بیز )

تحقیقات نشان می دهد که ثبت همه چیزهایی که در دهان خود قرار می دهید واقعاً می تواند به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند.

در طول این سالها ، شما احتمالا سهم عادلانه خود را در مورد توصیه های کاهش وزن شنیده اید ، این که آیا هر روز آب کرفس بنوشید یا وعده های غذایی خود را با "کوکی" های کاهش وزن جایگزین کنید. و اغلب ، این نکات توسط افراد بدون هیچ تخصص بهداشتی ترویج می شود. (بخوانید: با احتیاط ادامه دهید.)

دمنوش لاغری دکتر بیز

اما همانطور که توصیه های غلطی در مورد کاهش وزن وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد ، بسیاری از پیشنهادات مشروع ، دارای پشتوانه تحقیقاتی و تأیید شده توسط متخصصان نیز وجود دارد.

 

یکی از این نکات: زمانی را برای ورزش انتخاب کنید - و به آن پایبند باشید. مطالعه ای که در ژوئیه 2019 در مجله چاقی منتشر شد نشان داد که ورزش مداوم در یک زمان معین در هر روز ممکن است به شما در حفظ موفقیت آمیز کاهش وزن کمک کند.

خرید دمنوش لاغری دکتر بیز

توصیه های خوب دیگر: آجیل را از میان وعده های بسیار فرآوری شده انتخاب کنید. مقاله ای که در دسامبر 2019 در BMJ Nutrition، Prevention & Health منتشر شد نشان داد که مصرف روزانه نصف وعده (برای مثال از ½ اونس به 1 اونس) مقدار آجیل که می خورید با افزایش وزن کمتر و احتمال چاقی کمتر ارتباط دارد.

همچنین شواهدی وجود دارد که یک مشاور کاهش وزن می تواند به شما در کوتاه کردن دور کمر کمک کند. مطالعه ای که در نوامبر 2019 در JAMA Internal Medicine منتشر شد نشان داد که برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ، جلسات مشاوره ای (در این مورد ، کاهش وزن از طریق رژیم های کم کربوهیدرات) با ویزیت های گروهی پزشکی به آنها کمک می کند تا وزن خود را کاهش داده و سطح قند خون خود را کاهش دهند. به یک برد-برد! چه چیزی کار نمی کند؟ رژیم بی پایان طبق یک مطالعه کوچک که بر روی مردان چاق انجام شد ، رژیم غذایی دو هفته ای ممکن است به کاهش وزن کمک کند. محققان این یافته ها را در آگوست 2017 در مجله بین المللی چاقی منتشر کردند.

 

این نوع نکات را رعایت کنید ، ممکن است متوجه شوید که وزن خود را کاهش می دهید و احساس انرژی و اعتماد به نفس بیشتری می کنید. چه چیزی در آن خوشایند نیست؟

 

و ما می دانیم ، کاهش وزن ممکن است دلهره آور باشد - اما انجام آن هنوز هم ارزشش را دارد ، به ویژه وقتی که به سلامت شما می آید.

1. به آرامی غذا بخورید

"من از مشتریانم می خواهم یاد بگیرند که چگونه غذاهایی را که دوست دارند انتخاب کنند ، واقعاً هر لقمه ای را که وارد دهان آنها می شود بچشند و عمدا بجویند. من به آنها توصیه می کنم که آهسته بجویند ، فقط زمانی که غذا به طور کامل جویده شد ، آن را قورت دهند و این کار را تکرار کنند. زمان می برد تا بدانیم سیر هستیم. آهسته غذا خوردن به ما اجازه می دهد نه تنها از غذای خود بیشتر لذت ببریم ، بلکه نشانه های بهتری از سیری را به ما نشان می دهد. " - جانت زین ، مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز و رواندرمانگر خصوصی در نیویورک

خرید اینترنتی دمنوش لاغری دکتر بیز

2. شما آن را گاز می زنید ، آن را می نویسید!

این قاعده من است و مطالعات متعددی نشان داده است که استفاده از ژورنال های غذایی برای کاهش وزن موثر است. یکی از مشتریان من به مدت یک هفته از شهر خارج شد. او روزنامه نگاری را متوقف کرد و 13 پوند اضافه کرد. من قول می دهم که نگه داشتن یک مجله غذایی کمک می کند! " - کریستین کینگ ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت بهداشت و سلامت YourBestFit در ساحل Boynton ، فلوریدا

3. هر چیزی که حرکت می کند را تمرین کنید

"این مانترا من است - و من این کار را بعد از شکستن کمرم و فلج شدن از کمر به پایین شروع کردم. این کار را در رختخواب ، در حالت نشسته ، ایستاده یا راه رفتن انجام دهید. فقط حرکت کن. مردم تصور اشتباهی دارند که پنج دقیقه هیچ تفاوتی نمی کند ، اما هر دقیقه تفاوت ایجاد می کند. " (و تحقیقی که در ژانویه 2014 در مجله پیشرفت در بیماریهای قلبی و عروقی منتشر شد نشان داد که فعالیت بدنی برای حفظ وزن کاهش یافته بسیار مهم است.) 

4. یک مجله قدردانی روزانه داشته باشید

"عادات غذایی ما معمولاً با احساسات ما در ارتباط است - خواه ما متوجه آن باشیم یا نه. وقتی استرس داریم ، تمایل داریم به شیرینی ها برسیم. من به مشتریان می گویم که با تهیه یک مجله روزانه از چیزهایی که از آنها سپاسگزار هستید ، بهتر می توانید با شناختن این استرس ، به جای رسیدن به دسر ، با آن کنار بیایید. " - Lauren Manganiello ، RD ، مشاور تغذیه و مربی تناسب اندام 

 

منبع