سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دمنوش لاغری دکتر بیز

توضیحات

برای رعایت حال هموطنان گرامی در وضعیت اقتصادی ، پکیج لاغری دکتر بیز به 5 پک جدا برای زمانبدی های متفاوت تغییر یافت

این پکیج بر خلاف دیگر پکیج ها جامع بوده و میزان کاهش وزن هر پکیج برای همه افراد کاملا مشخص خواهد بود و فقط بر اساس بودجه و میزان وزنی که میخواهید کاهش داشته باشید پکیجی را انتخاب و شروع به مصرف می نمایید.

دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز، با دارا بودن گیاهان کاملا ارگانیک ، اکسید کننده چربی بوده ، و موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدانت پلاسما می گردد و همچنین به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند پلی فنول های موجود در این دمنوش باعث می شوند که این اثر مانع از گسترش عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی شده و موجب مهار اکسیداسیون و تصلب شرائین می گردد. از سوی دیگر پلی فنول های موجود در این ترکیب دارای نوعی اثر شاخص ضد ویروس مرتبط با التهاب ویروسی دستگاه گوارش است که موجب مهار رشد باکتری های موجب اسهال می گردد. این فرمولاسیون سرشار از فلاونوئیدها بوده که دارای اثرات محافظت کننده کبدی است. ترکیبات بکار گرفته شده و در دمنوش دکتر بیز موجب کاهش غلظت گلوکز پلاسما و فروکتوزامین در افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 2 می گردد. دمنوش لاغری دکتر بیز برای اولین بار در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید. تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فرآورده های طب سنتی و دارو های طبیعی محصولی با کیفیت و کارآمد را به مشتریان خود تقدیم می کند.

موارد منع مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز :

مصرف بیش از اندازه میتواند موجب کاهش فشار خون گردد .

در دوران بارداری و شیردهی مصرف نکنید .

کی از مواردی که به عنوان جزئیات دمنوش لاغری دکتر بیز باید بخاطر بسپارید، طبیعی بودن این محصولات است. پک لاغری دکتر بیز کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه شده و به همین دلیل است که در بین ورزشکاران، متخصصان تغذیه طرفدار دارد. در نتیجه اگر به دنبال کاهش وزن هستید، ورزش می کنید و یا تنها می خواهید لایف استایل یا سبک زندگی سالمی داشته باشید، بهتر است همین امروز دمنوش های لاغری بیز را سفارش داده و از این نوشیدنی مطبوع لذت ببرید. مواد داخل دمنوش لاغری دکتر بیز موجب شده که این محصول نه تنها یک نوشیدنی سالم باشد بلکه نوعی مکمل ورزش به ویژه برای ورزش های هوازی باشد.

نکاتی در مورد استفاده از این محصول

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در استفاده از دمنوش لاغری آریانا، خرید این دمنوش از فروشگاه معتبر همچون فروشگاه دمنوش لاغری است . پس از اتمام دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا می بایست انجام فعالیت های ورزشی و تحرکات بدنی  به طور پیوسته ادامه یابد تا فرد هر چه رشته بود پنبه نشود و به روز های تاریکی که پشت سر گذاشته است بازنگردد . آنچه که باید در مورد این دمنوش گیاهی بدانیم این است که کارایی از این قبیل دمنوش گیاهی با انجام فعالیت های ورزشی مداوم و پرهیز های غذایی میسر می شود چرا که دمنوش ها عامل اصلی رفع اضافه نمی باشند و تنها نوعی محرک قوی برای کاهش وزن می باشد. در صورت استفاده منظم و مداوم از این دمنوش گیاهی همراه با انجام فعالیت های سبک ورزشی در طی یک ماه بین 3 الی 5 کیلو کاهش وزن خواهید داشت.